دستای یخ زده....
من و تو

 

بی تو شاید بتوانــــــــ در هوای این شهــــر نفس کشید

 

میانـــــ هیاهوی اینـــــــــــ بادهای پاییزی

 

ولی نمیتوان دست های یخ زده را “هــا” کـــــــــــرد …

 

بـیـــا و گـرمــای دستـــهایــم باش …

 



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت12:02---25 آذر 1394
من مدیر سایت تبادل لینک با بازدید بسیار بالا هستم و از اکثر وبلاگ نویسان دعوت میکنم که نام وبلاگ خودشون رو در سیستم من ثبت کنن. از شما دوست عزیز هم دعوت می کنم نام خود را در مجموعه بزرگ ما به صورت رایگان ثبت کنید. متشکرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 24 آذر 1394برچسب:جملات عاشقانه، منو تو, :: 16:48 :: نويسنده : محمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

















کد آیکون

کد آیکون

کد آیکون

دانلود آهنگ جدید